Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over ons assortiment, het koopproces of de levering? Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze contactgegevens zijn onderaan de pagina weergegeven.
Bestellen
Alle vragen en antwoorden omtrent het bestellen van artikelen in onze webshop.
Hoe zijn jullie te bereiken?
Wij zijn te bereiken via de mail, de chatfunctie rechts in de hoek of telefonisch.
Zijn er kortingscodes beschikbaar?
Met speciale gelegenheden hebben wij wel eens kortingscodes lopen. Deze worden gedeeld op onze sociale media kanalen.
Ook door je in te schrijven op de nieuwsbrief ontvang je een kortingscode.
Kan ik ook langskomen?
Onze producten staan in ons magazijn of in showrooms door heel Nederland. Wil je een product van te voren bekijken? Neem dan contact met ons op. We maken dan een afspraak.
Wanneer wordt mijn product bezorgd?
Producten in ons magazijn worden direct verzonden.
Dat betekend het volgende:
Besteld op maandag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Besteld op dinsdag voor 13:00 wordt bezorgd op woensdag.
Besteld op woensdag voor 13:00 wordt bezorgd op donderdag.
Besteld op donderdag voor 13:00 wordt bezorgd op vrijdag.
Besteld op vrijdag voor 13:00 wordt bezorgd op maandag.
Besteld op zaterdag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Besteld op zondag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Deze bezorgmomenten kunnen afwijken.
Bij producten uit de showroom staat in het product de beschikbaarheid vermeld. De bezorging wordt op afspraak geregeld.
Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Het is bij ons niet mogelijk om een account aan te maken.
Komen jullie de badkamer ook plaatsen?
Wij monteren geen producten.
Zijn de websiteprijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?
Als deze mail binnen 24 uur nog niet is binnengekomen, neem dan contact met ons op. We kunnen dan controleren of jouw bestelling goed doorgekomen is.
Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?
De factuur wordt later verzonden dan de bevestigingsmail. Is deze binnen 2 werkdagen nog niet binnen? Neem dan contact met ons op.
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Het bestelnummer staat in de bevestigingsmail. Deze begint met een '#'.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?
Doorgaans wordt een bevestigingsmail binnen enkele minuten na de aankoop verzonden. Wanneer je deze binnen krijgt is het zeker dat de bestelling is doorgekomen.
Kan ik een gemaakte bestelling annuleren?
Wanneer je de bestelling toch wilt annuleren kun je het best telefonisch contact met ons opnemen. Wij proberen de bestelling dan zo snel mogelijk te annuleren.
Wanneer de bestelling al verstuurd is, wordt het gezien als retour en dien je retourkosten te betalen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/aanpassen?
Dit is mogelijk.
Wanneer de bestelling al is verzonden dienen we wel opnieuw verzendkosten/retourkosten te rekenen.
Hoe bestel ik?
Je kunt de gewenste producten plaatsen in de winkelmand. Vanuit de winkelmand kun je afrekenen, door het invullen van je gewenste service en adres gegevens.
Waar vind ik mijn bestelstatus?
De bestelstatus is te vinden in de track en trace bij producten vanuit ons magazijn.
Bij producten vanuit de showroom nemen wij contact met je op over de bestelstatus.
Kan ik telefonisch of per mail een bestelling plaatsen?
Lukt het niet om via onze webshop een bestelling te doen? Geef het dan aan via de mail. We maken de bestelling dan in orde via de mail.
Betalen
Alle vragen en antwoorden omtrent het betalen van jouw bestelling.
Hoe voer ik een kortingscode in?
Een kortingscode kan worden ingevoerd tijdens het afrekenen van de artikelen.
Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of geweigerd is?
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op. We helpen je graag verder.
Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Dit kun je checken door te kijken of de bevestigingsmail binnen is en op je eigen bankrekening natuurlijk.
Hoe kan ik betalen?
Via onze webshop kun je kiezen tussen Ideal (Nederland) of Bancontact (België).
Mocht er iets fout gaan, maken wij een factuur op en deze is te betalen door middel van overschrijving.
Welke betaalmethodes zijn er?
Via de webshop is te kiezen tussen Ideal en Bancontact. Overmaken op het rekeningnummer is ook mogelijk.
Bezorgen & afhalen
Alle vragen en antwoorden omtrent de bezorging, demontage en afhaleing van jouw product.
Is het mogelijk om direct artikelen af te halen bij een showroom of het magazijn?
Voor artikelen die in het magazijn staan geldt hetzelfde als bij bezorging. Voor 13:00 uur besteld op werkdagen kan de volgende werkdag opgehaald worden in ons magazijn.
Bij artikelen die in de showroom staan wordt op de product pagina beschreven vanaf wanneer het gedemonteerd en opgehaald kan worden. Als jou bestelling is voldaan, nemen we contact met je op om een afspraak te maken.
Is het mogelijk om een deellevering aan te vragen?
Nee, dat is niet mogelijk.
Kan ik mijn gekochte producten bij jullie opslaan?
Dit is mogelijk tegen opslagkosten. Wat de opslagkosten bedragen hangt af van de grootte van de producten.
Op welke tijden kan ik ophalen in een van de showrooms?
Dit kan binnen de openingstijden van de showroom. Deze verschillen per showroom.
Bij de aankoop maken we een afspraak voor demontage en ophalen.
Kan ik producten zelf demonteren in de showroom?
Ja zeker, dit scheelt jou weer bezorgkosten.
Bij de aankoop, nemen wij contact met je op over een demontage datum.
Kunnen jullie mijn gekochte product demonteren in de showroom?
Ja dat kan!
Kies je voor bezorging op een showroom artikel, dan wordt deze automatisch ook door ons gedemonteerd.
Kan ik iemand anders mijn bestelling af laten halen?
Ja dat kan.
We hebben enkel de orderbevestiging nodig bij afhalen (en demonteren).
Wat moet ik doen als de bestelling niet volledig is geleverd?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kijken dan samen naar de beste oplossing.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren enkel in Nederland en België.
Bezorgen jullie ook op een verdieping/bovenwoning?
Bezorging is bij ons tot over de eerste drempel op begane grond.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?
Wanneer het artikel met de post is verzonden, gaat het naar een pakketpunt.
Bij andere artikelen gaat het retour en kunt u hem ophalen of wordt de bestelling geannuleerd.
Kan ik een bezorgtijd afspreken?
Dat is mogelijk!
Dit kan via de track en trace of via ons.
Stuur ons dan een mail met jouw wensen.
Wat zijn de levertijden?
Producten in ons magazijn worden direct verzonden.
Dat betekend het volgende:
Besteld op maandag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Besteld op dinsdag voor 13:00 wordt bezorgd op woensdag.
Besteld op woensdag voor 13:00 wordt bezorgd op donderdag.
Besteld op donderdag voor 13:00 wordt bezorgd op vrijdag.
Besteld op vrijdag voor 13:00 wordt bezorgd op maandag.
Besteld op zaterdag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Besteld op zondag voor 13:00 wordt bezorgd op dinsdag.
Deze bezorgmomenten kunnen afwijken.
Bij producten uit de showroom staat in het product de beschikbaarheid vermeld. De bezorging wordt op afspraak geregeld.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit verschilt per artikel en regio. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje, vul je adres gegevens in en de verzendkosten verschijnen.
Annuleren & retourneren
Alle vragen en antwoorden omtrent het annuleren en retourneren van jouw bestelling.
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Showroom producten zijn niet te retourneren.
Hoe stuur ik mijn producten retour?
Stuur ons een mail met de artikelen die je wilt retourneren en de reden ervan. wij nemen het dan z.s.m. in behandeling.
Let op; showroomartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Mijn bestelling is geannuleerd, wat nu?
Krijg je bericht dat de bestelling is geanulleerd? Neem dan contact met ons op. Wij kijken samen met jou wat de reden is en hoe we dit kunnen oplossen.
Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?
Neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.
Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Retourzendingen kunnen doorgaans niet worden opgehaald.
Hier kunnen altijd uitzonderingen voor zijn. Heb je het idee dat je hier binnen valt, neem dan contact met ons op.
Binnen hoeveel dagen kan ik het aankoopbedrag retour verwachten op mijn rekening?
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.
Kan ik een product ruilen?
Het is mogelijk om een product te ruilen. Echter dienen wij hier wel retour- en verzendkosten bij te berekenen.
Let op; showroomartikelen kunnen niet geruild worden, wanneer dit al gedemonteerd is.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit kan door ons een mail te sturen met welke artikelen en waarom.
Let op; showroomartikelen kunnen niet geannuleerd worden, wanneer de al gedemonteerd zijn.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Lees onze retourvoorwaarden hier.
Wat zijn de retourkosten?
Een retour heeft dezelfde prijs als de verzendkosten waren.
In Nederland is dit: (kleine artikelen PostNL/DHL/DPD €8,95, grote artikelen €35,-).
In België is dit: (kleine artikelen PostNL/DHL/DPD €16,95, grote artikelen €50,-).
Let op; showroomartikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Neem contact met ons op om samen te kijken naar de beste oplossing.
Garantie & klachten
Alle vragen en antwoorden omtrent de garantie op artikelen en jouw klachten.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden lees je hier.
Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?
Wij reageren binnen 2 werkdagen op klachten.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Stuur ons een mail met zoveel mogelijk informatie over je klacht.
Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Use this text to answer questions in as much detail as possible for your customers.wij bieden geen garantie op producten.
Reviews
Alle vragen en antwoorden omtrent onze reviews
Hoe kan ik een review schrijven?
Reviews kunnen geschreven worden op Google en Trustpilot.
Wie kan een review over een product schrijven?
Iedereen die in contact is geweest met ons bedrijf kan en mag een review schrijven over zijn/haar ervaring.
Heb je verder nog vragen?
Bel ons
Bel naar 0418 226 133
Tussen 08:00 - 16:00
Chat
Chat met een medewerker
Via de chatfunctie rechts onder
Mail ons
Mail naar info@onlinebadkamerveiling.nl
Wij reageren meestal binnen 1 werkdag
